2009. január 21., szerda

Az erdők királya


Bendegúzzal most olvassuk Az erdők királyát. Maga a történet is ringató, no meg a rajzok, amelyek elbűvölték a mi kis Királyfinkat.
A történet:
"Esti mesék egy favágó tollából: a három mimiről, akik a Kiskunság egyik erdejében élnek. Termetük apró, szárnyuk áttetsző, ruhájuk színes és kíváncsi tekintetük fürkésző. Közülük is a legkisebbik, Titi kalandjait mesélhetjük el gyermekünknek, akivel még sokáig beszélgethetünk azokról a jócselekedetekről és csínytevésekről, melyek Rókartúrral, Őnnel, az erdő királyával, Zekkel, a tó vén békájával, Pisszel, az erdei szalonkával, Rikivel, Kikivel és Rikikivel a vagány városi vércsékkel és még sok erdei-mezei állattal történnek. Mire pedig egy-egy mese végére érünk, gyermekünkkel együtt varázsolhatunk jó éjszakát."

A könyvet írta: Solymosi Bertold
Horváth Mónika /Vattacukorhajú Lány/ illusztrációival
A felső képet rajzolta: Papp Levedi Bendegúz

8 megjegyzés:

Mónika írta...

Szia,
hát ez nagyon szép!!!
Örülök, ha tetszik a könyv, olvassátok szeretettel!

(gyanús voltál, csak nem hozzád utazott a piros-fehér táska? :))

üdvözlettel:
vattacukorhajú lány

csutkailda írta...

Mónika!
Bendegúz oda-vissza volt a boldogságtól,hogy TE megnézted a rajzát! Mondhatnám azt is, hogy ugrált örömében!
Köszönöm!

Mónika írta...

most tisztára meghatódtam!!:)))
nagyon örülök:)

Monika írta...

Szia! Milyen jó,hogy rádtaláltam és meghatódtam,hogy szerepelek a listádon.:)
Már most látom,hogy értékes blogra csöppentem.

csutkailda írta...

Mammka!
Köszönöm a bizalmad, s nagyon örülök Neked!

Monika írta...

Amikor az én gyerekeim kicsik voltak egy más mese volt az Erdők királya címmel.
Örülök,hogy írtál erről,megveszem az unokámnak!Köszönöm!

Solymosi Bertold írta...

Szép kép, és hogy tetszenek a fiúnak a mesék?
üdv: bertold

ui.: az erdőben a favágók engem is Bendegúznak hívtak, mert nem tudták megjegyezni a nevem :)

Solymosi Bertold írta...

Jajj, majdelfelejtettem!

Az ott fenn csak nem egy mimi? :D