2011. szeptember 7., szerda

Sizzix




Láttátok? Már ilyen is van. :)

7 megjegyzés:

Tündérlátta írta...

Nagyon hozzád illik ez a kis kreatív gép:-)))

csigaszabo írta...

Mit ne mondjak Ilda, nagyon megfertőződtem Nyalkán a Sizzix-szel. Azóta is csak azon jár az eszem, hogy keressem a magyarázatot, mire is használnám...
Ma éppen arra billen a mérleg nyelve, hogy holnap bemegyek az Eskába...

csutkailda írta...

Kata, szeretem is ezt a "játékot".:)))

Anita, mindenképpen mesélj majd. :)))

Hokata írta...

Nagyon klassz, azt hiszem én is tiszteletemet teszem hamarosan az eskában:)Leginkább az az anyag érdekel, amit domborítanak, mer az elengedhetetlen lenne hozzá.
Izgi nagyon:)

Tündérlátta írta...

Nagyon alulinformált vagyok... mi az az eská?

csutkailda írta...

Kata, én is izgalmasnak találtam.
A gépünkkel simán tudjuk használni, csak valóban az alapanyagra lenne szükségünk.
Puszi Neked Katám!

Tündérlátta Kata!
Eská egy kézműves bolt Győrben.....és egy kincsesbánya. Engem nem is szabad túl sokszor a közelébe engedni. :)))

csigaszabo írta...

Megvettem. Alig várom, hogy a gyerekeim délutáni édes álmukat aludják...