2009. május 21., csütörtök

Bodzaillatú reggel a kertünkben


6 megjegyzés:

Hunfalvy Délibáb:* írta...

De gyönyörű!
Köszönettel: Enikő

A.C.E írta...

Én is imádok beleszagolni ilyentájt a levegőbe! Legalábbis délelőtt, délután már a szomszéd óljai felől kevésbbé illatos "ájjer" terjeng. Se baj, ilyenkor bekukkantok a szappankonyhámba egy kis illatfelhőért!

Nagyon szép virágaid vannak, na és az a jurta!!!!:)Nem csoda, hogy félti a párod!

Hunszil írta...

Nem is tudtam, hogy saját jurtátok van:))) hol csináltattátok... én is szerettem volna mindig egyet... na majd ha már a srácaim kirepültek a börzsönyi telkemen nekem is lesz ...addig meg csak nézegetem és irigykedem :))))
a kerti virágaid csudaszépek:)))
Szaszi

Erika írta...

Nálunk sincsenek finom illatok... meg virágok se, csak igen kevéske. De ma reggel fogtam magam és kimentem a közeli erdőbe Samuval, és szedtünk bodzát meg sétáltunk és szaglásztunk és gyíkot lestünk és csicsergést hallgattunk...! Most újult erővel látok neki a varrásnak!

Anice kötős blogja írta...

Hú, nagyon szépek a felvételeid! Nálunk azért nem olyan vészes a helyzet, lehet bodzát találni úton útfélen.

csutkailda írta...

Köszönöm!