2012. január 2., hétfő

2. nap

BUÉK MINDENKINEK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:))))))))))))))))))

Kicsit változni fog ez a blog, mert  ezt az egyetlen blogot szeretném ezután vezetni. 
Lesznek  csuhébabák, versek, idézetek, gondolatok, zenék.......és itt találhatjátok majd  a fotóimat is, itt számolom az év napjait.  A fotós blogom legnagyobb ajándéka az volt, hogy megtanultam, hogy minden nap számít és fontos.Megtanultam igazán megélni az egyes napokat. Ebben a felgyorsult világban ez nem kis ajándék.
Kezdődjék az év Bagdy Emőke filmjével!!!!!

Nagyon sokszor meghallgattam már ezt a videót, és azt gondolom, hogy még nagyon sokszor meg is fogom.
Szeretettel küldöm Nektek is!!!:)))

LEGYEN NAGYON SZÉP AZ ÉVETEK!!!!!

9 megjegyzés:

Zsuzsa írta...

Bagdy Emőkét én is nagyon szeretem! Jó volt újra meghallgatni ezeket a gondolatokat, köszönöm a videót! Istentől megáldott új évet kívánok neked és családodnak!

Andrea Isfan írta...

Boldog, bekes uj evet!

Éva blogja :) írta...

BÚÉK!
Köszönöm a videót! ♥

csutkailda írta...

Zsuzsa,Andreea, Évi, köszönöm!
Nektek is hasonló jókat kívánok! :)))

Bebi írta...

Köszi a videót!
Én is békés, boldog új évet kívánok!

csutkailda írta...

Bebi, neked hasonló jókat kívánok! :)))

Krizantám írta...

Ó, Ilda! Én nem ismertem ezt az előadást, de nagyon köszönöm!

A SZÍVEMBŐL szólt... :-)))

Én nem tudtam volna így megfogalmazni magamnak, de próbálom így szemlélni a világot...Lélekben már elindultam ösztönösen, de a mozgásra ösztönzést meg kell szívlelnem...

Szeretetteli Új Évet kívánok és sok mosolyt!
Köszönöm, hogy vagy!
Kriszta

csutkailda írta...

Kriszta, köszönöm!
Hasonló a rezgésünk, hasonló értékeket képviselünk! :)))
Az idén nekem is nagy változásokat kell eszközölnöm a mozgás területén. :)))

Krizantám írta...

(Ez egy teljesen zárójeles megjegyzés: Képzeld, ezen bejegyzés hatására elkezdtem a mozgást és nagyon jól esett, meg kell hogy mondjam! És ebben neked is részed volt,köszönöm Ildám!)