2011. október 13., csütörtök

Miért nem termettél meg minden falevelen......



5 megjegyzés:

Nyitnikék írta...

Nagyon jó a népdalfeldolgozás, tetszik, még ennek a zenekarnak nem láttam ezelőtt videóját. Köszönöm.
A munkáid is nagyon szépek. Jó munkát kívánok Neked, én pedig jövök gyönyörködni...

Farci írta...

A zene és a képek = jólesett! Most már indulok dolgozni! :))) Köszönöm Ida!

patonaifabian írta...

Nóri ügyes énekes! Gondolni lehetett volna, hogy előbb utóbb lép valami naaaagyot! Köszönöm így még nem ismertem!

Gyöngykaláris írta...

Pár hónapja láttam-hallottam ezt a dalt így. És akkor is elpityeregtem magam, meg ahányszor látom.... papámra hasonlít....meg amúgy is, eszméletlen szép az egész dal.
krikszi

Unknown írta...

Nagyon szépek a dalok, fotók és az alkotásaid is.
Azt hiszem itt az ideje, hogy én is csináljak valamit..:)))