2011. január 10., hétfő

Már megint festeni fogok

                                              Most ezekkel:
                                                                         - mályvavirág 
                                                                         - tölgyfakéreg
                                                                         -báránypirosító
                                                                         - annatto
                                   Innen rendeltem őket.......
                                          + ezeket a szép képeslapokat is.
                                                                                                     fotó:innen


6 megjegyzés:

Unknown írta...

ajj anyu hiányoztok..:( és még 2 hét..:) szeretlek..izguljatok értem holnap pszichológia vizsga:S

csutkailda írta...

Réka, te is hiányzol nekünk.....és úúúúúúúúúúúgy szeretünk!
Már biztosan nagyon fáradt vagy, de te olyan ügyes vagy.:)))
Majd beszélek az Angyalokkal is.
Millió puszi: Anya, Apa, Bende :)))

patonaifabian írta...

De izgalmas, én még csak hagymahéjjal festettem , meg diólevéllel.

ercsu27 írta...

Ilda, köszönöm a lelőhelyet!
Egy időben annyit kerestem ilyesmit itthon, aztán egy ideje nem kerestem, de most megint beindultak a hangyácskáim tőle.

Tündérlátta írta...

Kifolytak a könnyeim, annyira megható a lánya-anya párbeszéd.

Kőrösi Mercédesz írta...

Milyen szép színösszeállítás!


Azóta remélem jól sikerült a vizsga;)