2010. október 26., kedd

Sok csuhé

16 megjegyzés:

Julcsi írta...

Sok csuhé, amiből sosem elég:)

Éva blogja :) írta...

Mindegyik csodás lett! :)

csutkailda írta...

Julcsi, tényleg?????????????
Néha úgy elbizonytalanodom, mert nekem ez szerelem..................de néha azt gondolom, hogy másoknak unalmas.
Köszönöm a megerősítést.
Szép őszi napot kívánok Mindannyiótoknak!
Mosollyal:Ilda

csutkailda írta...

Évi, nagyon köszönöm neked is.
Csodás napot kívánok!
Mosollyal:Ilda

Kőrösi Mercédesz írta...

Dehogy unalmas! Én pl máshol nem is láthatok a mindennapjaimban ilyen szépségeket, mint a te babáid. És jajjj, megint ezek a lilák! Gyönyörűek!!!

shalot írta...

Kedves Ilda!
Csodálatos, tele szívvel-lélekkel készült figuráid vannak!
Minden nap benézek hozzád, csak hogy jól induljon a napom! Mert jó a lelkemnek!
Csak semmi bizonytalankodás!
Krisztina

rojalka írta...

Nagyon szépségesek.Imádom a hangulatot amit árasztanak. :)

krisz írta...

Én is úgy szeretem nézegetni ezeket a csodákat!Mégha nem is irok mindig, mert csak magamat ismételném.Olyan béke árad belőlük.Csak nyugodtan mutogassad őket!

unikat írta...

Nekem jöhet "sokabb" is.
Annyira szépek, hogy néztem volna még, még, még!

Atkáriné Terike írta...

Nagyon tetszik! Te egy művész vagy!
Sokszor járok itt nálad,mindíg megcsodálom munkáidat.
Tegnap sokat gondoltam rád, mivel egész nap kukoricát törtem. Sok szép csuhét megfogtam és megcsodáltam.
Mondogattam magamnak,na ez is jó lenne meg az is jó lenne Csutkaildának!

Szilmarilla írta...

Soook? Mééééég! Méééég! A mai világban semmi nem elég a természetes anyagokból készült gyönyörűségekből!

ARANYMAGOK írta...

Nagyon szépek, itt a karácsonyi hangulat!

Aledi írta...

Jaj, Ilda, már hogy lenne unalmas! Gyönyörűek, ahogy Krisz írja, béke árad belőlük (belőled :) olyan jó benézni ide.

csutkailda írta...

Merci, tényleg megszeretted a lilát.....és köszönöm. :)))

Kriszta, megnyugtattál......köszönöm.........és valahogy ez most az én lelkemnek is nagyon kellett.
Már időszerű lenne köztünk a találkozás.:)))
Andival eljöttök egyszer egy délelőtti
csuhézásra????

Rojalka, jólesik a kedvességed. :)))

Krisz, köszönöm! :)))

Marcsi!
Tudom, hogy te szereted a csuhét.....köszönöm a kitartó kedvességed. :)))

Terike, teljesen felcsigáztál.....szinte magam előtt láttam a sok gyönyörűséges kincsem.
Hálásan köszönöm az elismerésed. :)))

Szilmarilla, nagyon lelkesítőt írtál....köszönöm.

Aranymagok, nagyon köszönöm.
Őszintén csodálom magvető tevékenységeteket.
Olyan jó, hogy szárnyakat adtok a gyerekeknek.:)))

Adél, te már csak tudod, hiszen benned is béke van. :)))

Julcsi írta...

Igen, sosem elég. Én ugyan csak a képeidben gyönyörködöm egyenlőre, de lesz ez még másképp is:) Mondjuk ha télen elmegyünk szánkózni a Bakonyba...

csutkailda írta...

Julcsi, bizony, bizony. :)))